vrijdag 5 juni 2009

Zuur land


Het Sauerland, daar ben ik vandaag even heen en weer naar geweest, en het was een aangename ervaring, de hartelijkheid en hoffelijkheid van de ontvangst. Niks Sauers aan eigenlijk, behalve dan de geluiden op de radio omtrent de vraag wat er in Nederland in hemelsnaam aan de hand is, met de veronderstelling dat we een land zijn dat haar reputatie voor tolerantie hard op weg is te verliezen.

Zuur, héél zuur, vind ik ook de big smile van Wilders, en terug op weg naar Nederland bedacht ik dat als Wilders dalijk inderdaad de grootste partij zou worden bij de nationale verkiezingen, ik mijn keuze te gaan wonen aan de duitse kant van de grens met mijn Heimat. Want als dat gebeurt, wil ik hier niet meer zijn.

Wilders heeft zo een rotleven, oppert een Rotterdams gemeenteraadslid van Leefbaar nederland, dat Rotterdam regeert. Hoe meer mensen op hem stemmen, hoe meer hij zich gesteund zal weten. Arme Wilders. A me Reet!!!!

Ik hoop maar dat de overige partijen lering trekken uit deze verkiezingsuitslagen, want de gedachte dat Wilders PVV (staat voor Partij Vervloekt Vrijheid) vind ik onverteerbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten