vrijdag 19 juni 2009

De AD van vandaag verhaalt ...


over het huwelijk van mijn dochter´s schoonouders. Ook komt er een documentaire over het huwelijk die op televisie gaat worden uitgezonden.

Quote

Laatste wens Cathy is vervuld
HOEK VAN HOLLAND - Het ging nog bijna fout met het wenshuwelijk van Hoekenezen Cathy Fluijt en Henk Otten. Twee dagen van tevoren leek het erop dat het een trouwerij zonder ringen ging worden.

Die waren bij een juwelier besteld, maar toen hij ze ging afhalen, bleken ze niet te zijn gemaakt. ,,Kun je je dat voorstellen? Ik ging aardig uit mijn dak. En man, ik was me al zenuwachtig,'' aldus een inmiddels tot rust gekomen Henk. Uiteindelijk kwam alles op zijn pootjes terecht, want toen het ja-woord klonk, waren er nieuwe ringen. Geleverd door een andere zaak. Dat wel.

Doordat Cathy een laatste wens mocht doen, ze wilde in 'het huwelijksbootje' stappen voordat longkanker het haar onmogelijk maakt, was er hulp van de wensvervullende stichting Dreams 4 You, die een belangrijk deel van de organisatie voor haar rekening nam.

En familieleden stonden ook garant voor volop assistentie. Het koppel, dat vorig jaar december besloot te trouwen, vierde het feest in Vlaardingen bij de Krabbeplas. Een glunderende Cathy toonde haar ring aan iedereen die hem wilde zien. "Een superdag,'' herhaalde ze. "Ik voel me prima. We laten het nu over ons heen komen.''

Partner Henk moest toch nog een kleine worsteling doorstaan. Met Mickey Mouse, die niet op de bruidstaart bleef staan en steeds half tegen Minnie Mouse aankukelde. "Hij is nogal eigenwijs. Precies zoals ik eigenlijk.''

Unquote

Geen opmerkingen:

Een reactie posten