woensdag 10 juni 2009

Bruiloft en Bratislava.


Vandaag twee dingen gedaan:

Eerst een nieuw pak gekocht voor de bruiloft van mijn dochter's schoonouders, die over 9 dagen in het huwelijk treden, naar het zich laat aanzien nog op tijd gezien de terminale ziekte van mijn dochter's schoonmoeder. Ik moet daar op mijn paasbest voor de dag komen, het zal net zo'n soort iets zijn als het kerstfeest op Jaco's verjaardag vorig jaar oktober, drie weken voor zijn overlijden. Alles uit de kast. Dit moet de mooiste dag van haar leven worden en daar gaan we voor zorgen.

En verder voor mijn oude baas de laatste tijd een start gemaakt als independant sales representative, met andere woorden hij is nu een opdrachtgever, geen werkgever meer. Ik schrijf uren en reiskosten, en de bedoeling is dat ik de export op poten zet. En ik ben aan het werk geweest per mail en persoonlijk in Scandinavie en Duitsland, en alles gaat moeizaam en traag, stapje voor stapje. Vanmorgen een hopeloze aanvraag uit Slowakije, Bratislava, op de oever van de Donau, voor het Sheraton hotel daar, en wat denk je? Vanmiddag stond de order op de mail. Zo makkelijk kan het dus ook gaan. Een inbouwvriezer nota bene. Nog nóóit verkocht.

Ik lach er maar wat om, ben er blij mee en worstel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten