dinsdag 30 maart 2010

Way to go, Ricky!


Ricky Martin komt uit de kast

Ricky Martin tijdens een persconferentie. FOTO ANP
RIJSWIJK - Zanger Ricky Martin heeft voor eens en altijd een einde gemaakt aan de altijd aanhoudende geruchtenstroom over zijn geaardheid. 'Ja, ik ben homoseksueel', schrijft hij op zijn website.

De 38-jarige zanger is blij dat de last, die hij jarenlang met zich meedroeg, eindelijk van zijn schouders valt. 'Dit is precies wat ik nodig heb, zeker nu ik vader ben van twee prachtige kinderen.' Martin kreeg in augustus 2008 een tweeling die een draagmoeder voor hem baarde.

'Als ik zou doorgaan met leven zoals ik dat deed, zou de glans waarmee mijn kinderen werden geboren vervagen', zo schrijft hij verder. 'Deze jaren van stilte en reflectie hebben mij sterker gemaakt en hebben mij eraan herinnerd dat acceptatie van binnenuit moet komen.'

Martin sluit af met de woorden: 'Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik een gelukkige, homoseksuele man ben.' (ANP/BVDL)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten