maandag 22 februari 2010

Goud voor Wüst - Balkenellende op het matje

Vannacht heeft Wüst in een bloedstollende race de 1500 meter gewonnen. Met name Gerritsen en Margot Boersma zetten ook goede prestaties neer, maar kwamen niet op het podium.

Vanmorgen is Balkenellende al bij Bé op de thee. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het geen gezellig gesprek wordt.

Verder heb ik de casemanagementgroep laten weten dat ik morgen mijn sollicitatiegesprek nog doe, maar dat ik met nieuwe sollicitaties nog even wacht. Ik ben mezelf voorbij aan het hollen en begin mezelf weer uit te putten, slaap slecht en heb besloten het advies van mijn psychologe om ervoor te waken dat ik mezelf niet voorbij ren, met alle mogelijke consequenties daarvan. Bewaak je energie. Dat moet staat soms haaks op mijn trots, maar de casemanagementgroep geeft me daartoe de ruimte. Dat doet me goed. En nu zo naar het EMC voor de achtste dag op rij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten