zaterdag 6 februari 2010

casemanagement - theorie klaar, solliciteren maar

donderdag hoorde ik dat niet eerder dan volgende week woensdag uitsluitsel krijg over mijn sollicitatie, dus ik ben maar niet gaan zitten wachten en na een hele goeie en leuke laatste schooldag heb ik er acht sollicitaties uitgestuurd naar soortgelijke Werk Ervarings Plaatsen bij andere instellingen. Mijn reflectieverslag kreeg een uitzonderlijk goede beoordeling en mijn bijdrage in de laatste les van bijzonder, omdat het ging over ethische problematiek in de zorg. Ik heb mijn ervaringen daarover in het preventiewerk geventileerd, en dat morele waarden gaan hanteren levensgevaarlijk en zeer contraproductief is. Jammer dat de lessen er op vier terugkomdagen al opzitten, want de studiegroep werd steeds hechter en de onderwerpen die werden behandeld waren uitermate interessant. Ik heb het traject met veel plezier doorlopen, al was het aanpoten, en ben vol goede moed dat het tot iets kan gaan leiden.

En nu: aan het solliciteren maar weer. De aanhouder wint!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten