donderdag 11 februari 2010

De PVV laat weer eens haar ware aard zien


Dit las ik op het blog van poz and proud. Ik had al de gloeiende pest aan Wilders, maar dit slaat echt alles

Quote

In Den Haag is ophef ontstaan over vermeende uitspraken van het homoseksuele PVV-kandidaatsraadslid Paul ter Linden (20).

Tegen de datingsite Gay.nl zou hij hebben gezegd dat je hiv-besmette mannen herkenbaar zou moeten maken door ze te brandmerken boven hun geslachtsdeel.

Unquote.

Zie je wel dat het een stel Godvergeten nazi's zijn~!

1 opmerking:

  1. Ja ik kreeg dat bericht al eerder van m'n haagse maatjes, want het was een uitlating van een Haagse raadskandidaat.
    Paar dingen: je hebt er niet veel aan; in een darkroom zal niemand het zien, tenzij je het als een soort blindenbraille laat brandmerken.
    Verder heb ik zelf de week nadat ik vernam + te zijn een biohazard tattoo laten zetten, want ik was niet van plan direkt a-sexueel te worden en ook niet om het altijd met een condoom te doen. Daar ben ik nl. allergisch voor. Niet dat ik er ziek van word, maar m'n erectie is weg zodra iemand er een tevoorschijn haalt.
    Vind nog steeds dat +&P een laf beleid voert door te doen alsof ik de enige ben met dit probleem.
    Verder weet ik nog steeds niet wat ik moet stemmen: ga vanmiddag naar delfs roze vekiezingsdebat.

    BeantwoordenVerwijderen