zaterdag 9 mei 2009

Op kraamvisite

Vandaag eindelijk op kraamvisite geweest bij Larissa en Hamady. Kadiya is een prachtige dochter geworden, een donker getint meisje, met een bos ravenzwart haar en prachtige bruine kijkers. Ik had een jurkje gekocht en een zonnebrilletje. Als ze die opzet, van de zomer, wordt het een echte femme fatale! Haha. Met zulke ouders, haar Senegalese en hollandse familie en uitgebreide vriendenkring moet het wel een prachtige vrouw worden. Van binnen en van buiten. Verder had ik een knuffelbeestje gekocht voor in de wieg, dat ´somewhere over the rainbow´ speelt. Dat is een kleine verwijzing naar haar beschermengel, mijn jongste zoon Jaco die ik gevraagd heb om vanuit de hemel een kijkje op haar te houden zodat Kadiya zal opgroeien in voorspoed en goede gezondheid. Verder nog gesproken met de kinderhivconsulente van het Sophia Kinderziekenhuis, die ook op bezoek was. Met haar ging het een tijdje niet zo goed, maar nu gelukkig weer wel, en binnenkort gaat ze met The Young Ones - tieners met hiv - weer op stap naar Barcelona en Belgie. Al met al was het een fijne middag, en het was heerlijk Larissa en Hamady als stralende jonge ouders te zien. Binnenkort komt Larissa een keer langs in Hoek van Holland. Dan gaan we aan het strand Kadiya's zonnebrilletje maar eens uitproberen. Haar lachende gezichtje deed me denken aan een muzieknummer dat mijn moeder vroeger vaak opzette, toen nog op 45 toeren. We kregen zo al inze luierpakjes het dansen in de benen.

Te trappezak Boogie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten