vrijdag 3 juli 2009

Avondje Amsterdam

Overdag weer met de keuken bezig geweest, maar het was veel te heet om hard te werken. Weinig opgeschoten. Vanavond naar een vergadering van de kerngroep van Poz and Proud. Allemensen wat hebben we een hoop op stapel staan, maar we gonzen van leven, en dat is dan toch wel weer mooi, we staan flink - en ook flink positief - in beeld, en dat is wel eens anders geweest. Aansluitend op de wat chaotisch verlopende vergadering (was het tijdsdruk, of ben ik aan het vergadertempo niet meer zo gewend, of een combinatie van beide?) naar de Regulier Dwarsstraat, naar de Soho bar, waar we nog verschillende andere leden van Poz and Proud troffen voor een biertje, dat weer best wilde smaken onder de subtropische omstandigheden. Waarom maken ze in Amsterdam de toiletten altijd of helemaal in de kelder, of - zoals hier - op de bovenste verdieping van het pand. Een trap op, een gesloten bar langs, een wenteltrap op en dan eindelijk de toiletten. Het is me echt een raadsel. Overal in nederland zijn de toiletten gewoon waar ze horen, maar in Amsterdam of onder gracht niveau, of zowat op zolder. Typisch. Maar sfeer heeft het ontegenzeggelijk wel, vooral op een heerlijke zomerse zwoele avond als vanavond. Toch weer gewoon braaf naar huis gegaan, en zo maar proberen wat slaap te pakken, zodat ik meteen bij het opstaan weer verder kan aan de keuken. Af krijg ik hem voor mijn verjaardag niet meer denk ik, maar who cares. Ik ben sowieso de enige in dit huis als ik thuis ben.
Dus waarom zou ik me in de stress werken. Dat gaan we gewoon niet meer doen.
Trusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten