vrijdag 15 januari 2010

ziek

Na het warme Playa del Ingles was de tochtige hal waar het binnen net zo hard waaide als buiten plotseling blijkbaar toch te veel voor me. De ijzige wind kroop rechtstreeks in mijn hoofd, longen en botten en de schooldag van casemanagement en de vergadering van Poz and Proud kon ik met de beste wil van de wereld niet bijwonen. Belangrijk is dat ik snel weer in mijn energie kom en daarom heb ik de afgelopen twee dagen vooral in bed doorgebracht. Morgen ga ik met een nicht van me stappen in Den Haag. Ik ken haar uiteraard al van kinds af aan, maar heb haar sinds mijn eigen jeugd eigenlijk niet veel meer gezien. Nu lijkt het geweldig te klikken, ze is een warme vrouw, net als ik heeft ze veel moeten meemaken en heeft ze de vechtlust en liefde die nodig is om haar draai weer te vinden. Het wordt vast een fijne dag morgen, een dag van bijpraten, en een dag waarin we ons gaan laten inspireren door een natuurfoto tentoonstelling in het Museon en een tentoonstelling van impressionisme (Cezanne), via Pablo Picasso naar het kubisme (Mondriaan) en abstracte kunst. Ik verheug me er erg op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten