zaterdag 26 september 2009

Een bed- day

ja hoor. 80% van de mensen hebben geen noemenswaardige last van bijverschijnselen van een membaalpunctie oftewel ruggeprik. Maar ik vrees dat ik bij de andere procenten hoor. Mijn hoofd lijkt wel een blok beton op een stokje dat uit mijn ruggegraat steekt. Het kan niet naar links draaien, het kan niet naar rechts draaien, en mijn schouders kunnen maar in één houding staan. Naar voor of achter bewegen gaat niet. Dus ben ik met kleine tussenpozen, nu al twee dagen lang, maar grotendeels in bed aan het bivakkeren met een historische roman, die ik nauwelijks kan lezen omdat ik ook liggend in bed mijn nek lijk te verrekken. Paracetamolletjes helpen nauwelijks. Dat kan volgens de arts twee dagen aanhouden. Dat betekent dus dat het morgen beter moet gaan. Vorige keer duurde het echter een half jaar dat ik hoofdpijn had en evenwichtsproblemen. Maar... ik kan me melden als de klachten aanhouden. Nu maar hopen dat het morgen inderdaad beter gaat, want de volgende 3 weken heb ik een behoorlijk vol programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten