vrijdag 25 september 2009

niet vooruit te branden

'Think you're hard? I am living with hepatitus, thát's hard!' bekijk de trailer, die ik van Leo S's blog heb gekopieerd. Well, I am living with Hepatitus, and that is hard. Maar het is maar één van de dingen waar ik mee leef, en de meeste daarvan zijn hard. Daar laten we ons toch niet door kisten?



Vandaag weer furieus het UWV gebeld. Mijn werkcoach ziet kans om me nu al een maand niet terug te bellen voor een vervolggesprek en een opleiding die ik wil volgen, om weer op regelmatige en niet al te veel energie vretende manier aan de slag te komen.
Lekker hoor, UWV werkbedrijf! Zoals ik vandaag heb gezegd: 'op die manier zal de begeleiding die ik krijg niet echt tot werk leiden voor mij. De kans daarop is bijzonder klein, en dat pik ik niet. Op die manier kan ik beter gewoon niet begeleid worden! Fuck! Je zal maar afhankelijk zijn van het UWV, zoals ik, Now that is HARD!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten