donderdag 24 september 2009

Ruggeprik

Dat was nog een hele toestand. Toen ik vanmorgen kwam werden allerlei neurologische testen gedaan en wat bleek, ik kon niet voetje voor voetje vooruit lopen zonder om te vallen. Met name als mijn linkerbeen aan de beurt was, ging het mis.

Er werd besloten een CT scan van mijn hoofd te maken. Ik kreeg onmiddellijk een deja vu. Jaco heeft ook een aantal keren een CT scan gehad. Maar de uitslag was gelukkig goed. Wat dat ook verder betekenen mag. Over ruim een week hoor ik meer.

Vrolijker word ik er niet van.

Verder eindelijk contact gehad met Finland over distributie in Noorwegen, Finland en Zweden. Het feit dat we het vliegtuig in Duesseldorf misten heeft toch bepaald geen goed gedaan. Voor dit jaar zijn de kansen voorbij, men heeft besloten andere nieuwe programma's, vaak aanvulling zoals nieuwe series porselein van bestaande leveranciers, te promoten en gezien de economische situatie van het moment heeft men slechts beperkt de middelen om aan nieuwe introducties te doen. Balen. Als we wèl op die meeting hadden aangekomen, heb ik het gevoel, hadden we mogelijk nog iets kunnen forceren. Nu moeten we wachten tot na de zomervakantie volgend jaar.

Geen ramp ook echter, want de grootste mogelijkheden lijken toch te liggen in duitstalige gebieden. Voorlopig ga ik me focussen op de duitse markt. Het UWV heeft zich wéér niet aan de belafspraak gehouden, die men in de agenda had gezet. Morgen ga ik zelf aan de bel trekken, en mijn ongenoegen uitspreken. Want ik wil die studie doen en het lijkt me toch een goede optie om in elk geval te zorgen dat ik ook een loondienstoptie open.

Nou ja, kop op en doorgaan, we zullen het wel beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten