woensdag 16 juni 2010

Weer een stap dichter bij de vakantie

Vandaag nog wel een afsluitend gesprek gehad bij mijn stage adres, en met een ruime voldoende afgesloten. Niet verkeerd, als je bedenkt dat werken in de reintegratie niet iets is dat me het beste ligt of dat ik ueberhaupt zou willen doen.

Verder heeft Spanje van Zwitserland verloren, ook een opmerkelijk feit. Verder is de fraaie spar in mijn voortuin omgezaagd omdat die vergroeid was met de verrotte bielzen, en is het nu een zielige vertoning, terwijl er aan de andere kant van mijn huis nog steeds geen greintje schot zit in het afmaken van dat verdomde dakkie, dat er wat mij betreft niet meer hoeft te komen.

Een sollicitatiebrief verstuurd naar voor parttime werk als geestelijk verzorger van mensen met hiv en aids, een zeer kleine kans dat dat wat wordt, maar je weet het maar nooit, en me opgewonden over de manier waarop een werkzame coalitie tussen VVD, PVV en CDA nooit een optie zou moeten mogen zijn en het CDA weigert daar openlijk afstand van te nemen, hoewel Verhagen absoluut niet genegen is in beweging te komen voor hij van de twee grote winnaars van de verkiezingen de juiste antwoorden heeft gekregen over het feit dat ze met elkaar in zee denken te kunnen. De PVV wil zonder het CDA aan tafel niet de kaarten op tafel leggen, en de VVD evenmin. Immers, als ze dalijk niet zullen gaan regeren met elkaar, en dat is wat mij betreft de enige denkbare uitkomst van deze formatiepoging die gedoemd is te mislukken, hebben ze hun kaarten open en bloot op tafel liggen terwijl ze misschien niet eens gaan regeren.
Een patstelling wat je noemt. Verhagen wil nu dat het CDA in een congres zich voor of tegen een coalitiepartnerschap uitspreekt met de PVV, maar ook daarvan staat de uitkomst volgens mij al vast, namelijk dat die er niet gaat komen, wil het CDA enigszins nog de schijn ophouden geloofwaardig te zijn.

Mijn favoriete "dominee" zegt er het volgende over:



Wat mij betreft weer de spijker op zijn kop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten