donderdag 10 juni 2010

het was me het etmaal wel

Politiek Nederland is in shock. Wilders de derde partij, VVD nipt de grootste in een nek aan nek race met de PvdA. Ik heb gebiologeerd naar de uitslagen zitten kijken en braakneigingen gehad van de overwinningsroes van Wilders. Volgens mij wordt het tijd voor een derde politieke moord. Balkenellende afgetreden, het CDA leidt een mega verlies en telt niet meer met de groten mee. Eerst zal nu moeten worden geprobeerd door Rutten en Wilders om een basis voor een nieuwe coalitie te vinden. Wat mij met afgrijzen vervult, maar het volk krijgt nu eenmaal wat het verdient. Ik kan alleen maar hopen dat VVD ook kijkt naar een coalitie met PvdA, aangevuld met D66 en Groen Links, een progressief paarse coalitie die wat mij betreft zonder enige twijfel voor ons land onbeschrijflijk veel beter zou zijn. De tijd zal het leren. Ik hou mijn hart vast. Vandaag officieel afscheid genomen van mijn stage-adres waar men de samenwerking met mij erg op prijs heeft gesteld. In aanmerking genomen dat ik zelf veel moeite had met de chaotische cultuur van het bedrijf verbaasde me dat enigszins, hoewel ik gaandeweg wel meer respect heb gekregen voor de passie waarmee het personeel echt duurzame reintegratie van haar klanten voorstaat en daar ook alles voor uit de kast haalt. Die mening heb ik gaandeweg toch wel bij kunnen stellen. En nu maar eens met mezelf in beraad hoe het vanaf hier verder moet. Ik heb verschillende opties om uit te denken, maar moet morgen sowieso eerst weer eens flink gaan trekken aan mijn eigen ZZP bedrijfje, waar weer wat druk op de ketel komt te staan. Dat ga ik eerst doen. En vakantie vieren, en als ik toch nog een poosje stage wil lopen, misschien in combinatie met een vervolgstudie, kan ik weer bij Agens terecht, wanneer ik maar wil. Dat is in elk geval het eerste gewonnen.
Vanavond naar een poz and proud vergadering geweest in Amsterdam, waar de stemming vond ik prettig was en ontspannen. En dan wachten de tuin en het huis nog op een opknapbeurt, dus voorlopig hoef ik me niet te vervelen in elk geval.

Genoeg voor vandaag. Als ik weer dagen van 18 uur kan maken, gaat het zo rot nog niet met me zullen we maar zeggen. Trusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten