dinsdag 23 augustus 2011

bevrijding?


Het hoofdkwartier van Khadaffi is vanavond na een verwarrende paar dagen echt definitief gevallen. Van Khadaffi zelf nog geen spoor. Dat betekent niet dat alle ellende nu voorbij is in Libiƫ. Een klein detail: uit wat voor hout zal een nieuwe regering zijn gesneden? Wat valt er aan acties te verwachten om Libiƫ echt te bevrijden, of om met een persoonlijke agenda de macht te pakken. We zijn er nog niet. Maar zeker weten zal de situatie in elk geval beter worden dan toen de onlusten, nu ruim een half jaar terug, uitbarstten.

Mijn zwager gaat met de bank praten. Ik kan een sluitende begroting maken en in elk geval gedurende de studie van mijn dochter gewoon hier blijven wonen, of langer als de huizenmarkt daartoe aanleiding geeft. Het wordt budgettair knap, maar ik geef niet om geld of bezit, en ook niet om luxe eten, uitstapjes en vakantie. Dat is sowieso niet aan mij besteed. Eens kijken wat de bank zegt. Binnenkort zal ik meer duidelijkheid hebben, en nu mijn dochter niet meer werkt verwacht ik ook niet dat ze op stel en sprong op zichzelf zal gaan willen wonen. Verwachten in de zin dat ik niet denk dat ze dat nu wil, en verwachten in de zin van dat ik dat van haar verlang.

Ik hou liever een beetje een oog in het zeil, en kan haar als het nodig is tijdig helpen. En wie weet, ziet de huizenmarktprijs er over een jaar wel een stuk gezonder uit. Ik spaar liever alvast dan dat ik me nu in een restschuld ga storten, die niet nodig is. Open kaart spelen met de bank, is mijn ervaring en die van mijn zwager, een goede zaak. Je weet wat je aan elkaar hebt, en dat je elkaar kunt vertrouwen.

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen