dinsdag 20 oktober 2009

25 kub aarde in mijn krater

Die in mijn tuin wel te verstaan, waar mijn vijver in zat. 6 x 4 x 1.20 meter gat dat gevuld moest worden. God zij dank heeft mijn familie me uit de brand geholpen, samen met mijn ex. Een vrachtwagen tuingrond werd aangerukt en een oneindige stroom kruiwagens vervolgens in mijn vijvergat gestort. In een paar uur sjouwen 2 en een halve parkeerplaats man hoog gestorte grond naar mijn vijver verplaatst. Een zegen.

Verder heb ik eindelijk een intake gesprek voor de opleiding die ik ga doen, die 1 dag per week is, enkele maanden lang, en dan vervolgens naar 1 x in de veertien dagen naar 1 maal per maand afzakt. Het UWV betaalt de opleiding, die 7000 Euro kost. Lijkt me altijd een goeie deal.

Intussen blijf ik nog maar doorgaan met mijn bedrijf, ik kan de beslissing later dan nemen, eind volgend jaar, of ik in deeltijd een loondienstbaan ga doen, of zelfs helemaal ophoud met mijn eigen bedrijfsaktiviteit. Er zit een baangarantie bij de opleiding. Weer een stapje in de goede richting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten