maandag 26 maart 2012

lekker bezig

Het  manuscript voor mijn autobiografie is denk ik in een dag of veertien klaar. Ongelooflijk, in ruim drie maanden een ca. 300 pagina's dik boek schrijven, laten redigeren, gedeeltelijk herschrijven en dan ook no lobbyen om een uitgever te interesseren. De reacties van de paar mensen die ik het - deels, want het is nog niet af en de climax zit aan het eind - heb laten lezen zijn bemoedigend positief.

Deze foto is afkomstig van het blog van een goede kennis van me, heel wat meer uitgesproken activistisch en met gevoel voor kunst en cultuur dan ik: www. queerlog .nl/ en geeft zonder verdere nodige woorden weer dat wat ik voel over het instituut kerk en  het walgelijke misbruik van mensen met als dekmantel de zogenaamde liefde voor God. Bullshit. Als die al bestaat, dan is God alles wat voortkomt uit liefde, niet uit dwang. Juist omdat de Kerk, de zogenaamde brenger van God's boodschap van liefde, dit misbruikt, maakt dit alles zo walgelijk, ziek. Maar goed, de een is goed in vertellen in beelden, de ander in woord. Ik probeer te schetsen hoe misdadig opgelegde vervalsde domatiek is, en hoe je daar juist in deze tijd, waarin we van buiten opgelegde leefregels neigen minder te accepteren maar nog niet voldoende tolerantie bestaat om anders te denken, tussen de wal en het schip kunt raken.




Intussen zijn we ook van de koude winter af. Het voorjaar laat zich met temperaturen in maart van rond de twintig graden ongekend gelden dus daar geniet ik ook van. Net een weekendje weg achter de rug en weer eens geconfronteerd met mijn fysieke beperkingen. Wilde een bal terugspelen naar een stel voetballende jongens maar in plaats daarvan ging ik op de bal staan en viel met mijn voorhoofd op straat. Flinke schaafwond, even blackout, bezorgde omstanders die al ambulances wilden laten aanrukken. Maar het viel allemaal  erg mee. Gelukkig.

Zo eind april wil ik een beperkt aantal manuscripten laten lezen door mensen die geinteresseerd zijn, en hun feedback krijgen. Mocht je dat willen, laat het me even weten, okay?
hopindep@gmail.com


1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen