zaterdag 7 april 2012

De afgelopen week zijn mijn dochter Annelies en haar vriend Mitchell bij me ingetrokken. Hoewel ik erg op mijn rust gesteld ben geraakt, ben ik blij dat ze er zijn. Het lijkt er op dat we weer echt "in contact" zijn. Mitchell is bovendien een aanpakker. Heeft een nieuwe WC geinstalleerd boven, en een dubbele dimmer met nieuwe halogeenspotten in de huiskamer aangelegd. Hij heeft de natte ruimte opnieuw afgekit en al twee keer gekookt, wat hij heerlijk kan. Hij speelt ook nog in een band, en hier thuis op zijn akoestische gitaar. Ik geniet er maar even van. Het lijkt erop dat Annelies nu echt volwassen wordt. Op school heeft ze het moeilijk, maar ze is flink aan het blokken geslagen om dit jaar toch positief af te kunnen sluiten.Fijn dat het zo gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten