zondag 22 januari 2012

Schrijven aan boek begonnen

Afgelopen week ben ik daadwerkelijk begonnen te schrijven, en dat valt nog helemaal niet  mee. Bij het terugdenken aan de laatste jaren en wat daarin allemaal is gebeurd houdt me in de nachten wakker, net als mijn hormonen. Vrijdag had ik een echte off-day. Even raakte ik weer mijn concentratie kwijt en had weer last van trillende handen. Mijn veter draaide al fietsend naar de supermarkt om de trapper en ik kon niet meer voor of achteruit, of afstappen. Een aantal wegwerkers hielp me uit de brand. Of ik soms medicijnen gebruikte, vroeg een van hen zich af. En ja, die gebruik ik. De lactulosesiroop had ik weer twee dagen achterwege gelaten, de creme tegen AINIII bijt zo erg in mijn endeldarm, dat ik een heel pijnlijk branderig van binnen en schraal van buiten gevoel kreeg. Die dag heb ik verder gebruikt om nu even de creme stop te zetten en eerst mijn afvalstoffen met behulp van de lactulose zien kwijt te raken. De vermoeidheid en slapeloosheid helpt ook niet echt mee, maar ik ben er weer, alles funktioneert weer en vannacht heb ik eindelijk weer eens een goede nachtrust gehad. Houwen zo dus, en straks weer verder met schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten