woensdag 11 januari 2012

Hmm. Mijn laatste bericht was wel weer èrg down. En waarom eigenlijk gaat het helemaal zo rot nog niet.
Vandaag naar de Horecava geweest. Mijn opvolger bij Cambro, het amerikaanse bedrijf waar ik voor werkte, is ook vertrokken. Later dit jaar of volgend jaar ga ik vanuit huis telemarketing doen voor de buffetlijn van de Hapertse fabrikant waar ik in 2008 tegenaan liep. Dus op termijn kan ik in elk geval weer wat bijsnabbelen.

Ik volg de vakantie advertenties nauwlettend. Zou eigenlijk niets liever doen dan met mijn vriend Johan naar Playa del Ingles gaan dit voor- of najaar. Niet dat ik me zou willen verliezen in een relatie, maar gewoon omdat wij alles tegen elkaar kunnen zeggen en alles van elkaar begrijpen.

Voorlopig vandaag bijna klaar met de voorbereidingen van mijn boek. Deze week uit nog, en dan kan het eigenlijke schrijven beginnen.

Ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten