zondag 29 mei 2011

Ton's verjaardag

Een leuke middag en avond, met een levendige discussie en weer een paar interessante mensen ontmoet. De schoonmaker van Ton en zijn vriend zijn een leuk stel, ik ontmoette ook een architect uit Rotterdam die na een infarct besloten had zijn huis in Frankrijk, Langres, als B&B te gaan runnen. Ik heb me voorgenomen om na zijn vakantie drukte, ook afhankelijk van hoe het vlot met de verkoop van ons huis, een paar weken bij hem op de boerderij in alle rust verder te gaan werken aan mijn boek. Ook bracht hij me op het idee om toch eens serieus te gaan kijken - mocht de verkoop toch te lang op zich laten wachten - om het huis tijdelijk te verhuren, al of niet in combinatie met recht op koop, en wees hij me erop dat je erg moet uitkijken bij de te maken afspraken. Ook zijn er toch nogal wat banken niet zo blij met onderverhuur van een pand waar een hypotheek op rust, iets dat we mogelijk eens met de makelaar in vertrouwen zouden moeten bespreken. Voorlopig echter heb ik besloten het even een tijdje aan te zien. Als er echt nog geen beweging in komt, is verhuren wat mij betreft toch wel een optie. De woningmarkt zit zo vast als een huis immers. Nou ja, aan het werk maar weer. Ik heb nog behoorlijk wat te doen. Het weer helpt niet erg mee, maar van de week schijn het toch weer op te gaan knappen. Woensdag voor de presentatie in Tilburg moet ik nog naar de begrafenis van mijn neef, die gisteren aan kanker overleden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten