woensdag 29 december 2010

uitslag emc

Helaas, de foto dynamische therapie heeft niets gedaan met mijn AINIII, begin februari moet ik nu beginnen met een soort creme, 4 maanden lang steeds 5 dagen aaneengesloten inbrengen. De werking daarvan is al aangetoond, maar er is nog te weinig ervaring om aan te geven wat de succesratio van de behandeling in procenten is. Ik had zo gehoopt dat ik ook deze ellende met 2010 achter me zou kunnen laten en al mijn energie zou kunnen aanwenden om weer vooruit te kijken, maar het mag niet zo zijn. Ik baal, en ondanks dat ik me voorgenomen heb er niet wakker van te gaan liggen, doe ik dat blijkbaar wel. Het zal wel gaan zoals het de laatste jaren met zoveel dingen is gegaan. Even tot tien tellen, je zegeningen tellen en weer kop op en doorgaan. Zucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten