woensdag 22 december 2010

Bijna vakantie en sukses voor Obama


Zoveel sneeuw heb ik in ons landje, en zeker bij ons aan de kust, nog nooit van mijn leven gezien. Het verkeer is totaal ontregeld, van de week was er meer dan 700 km file, een compleet verkeersinfarct tussen Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Maar wat is het mooi, en vredig.

Vandaag weer volop verder gebouwd aan mijn website en die alvast maar in opbouw on line gezet, met nog de nodige punten om uit te diepen en aan te scherpen. Het geeft alvast een beeld, en zal me helpen tussen Kerst en Oud en Nieuw om redactionele ruimte te vragen in regionale kranten. Ook het briefpapier ed. is al besteld, en mijn ontvangstruimte thuis nadert de voltooiing. Alleen nog wat meer huiskamer effect creeeren met een (fake) open haardje, een warm kloostertafeltje en comfortabele stoelen. De diploma's hangen aan de muur en ... nou ja, als het moet kan ik nog voor de Kerst beginnen. Dat gaat echter niet gebeuren, want eerst ga ik met mijn kinderen en moeder nog Kerstfeest vieren, ondanks het overlijden van mijn vader. Eerst thuis, en de eerste dagen van januari in de bossen van Limburg.

Hoewel me volgend jaar nog een en ander aan behandelingen boven het hoofd hangt heb ik er toch vertrouwen in dat ik definitief uit de put aan het klauteren ben. Ik voel me goed en energiek. En vanaf de tweede week januari wordt het netwerken, en een nieuwe aktiviteit uit de klei trekken. Ik heb er zin in. Alvast een kijkje nemen over wat ik nu zo ongeveer van plan ben?

Kijk op www.vib-coaching.nl,

Enne, by the way - ere wie ere toekomt: Obama is weer helemaal terug van weggeweest. Hij heeft zich hard gemaakt voor een moeilijke zaak en deze gewonnen. Don't ask, don't tell bij the military service behoort definitief tot het verleden, mede en misschien wel vooral door zijn moedige volharding. Homoseksuelen mogen openlijk voor hun homoseksualiteit uitkomen en zijn welkom in The Army. Een mooi einde van een moeilijk jaar. En nu back to the future~!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten