zondag 22 november 2009

mijn dochter komt weer thuis

Het rommelde al een tijdje. Ze woonde in het ouderlijk huis van haar vriend, met haar vriend, zijn zus en haar vriend. Maar ze kunnen elkaar slecht verdragen en sinds het overlijden van hun moeder is het een doorlopende strijd over huishoudgeld en taakverdeling, waarbij zus nogal een dominante rol speelt. Misschien is het dus maar beter dat daar een eind aan komt nu er geen lieve moedertje lijkt te helpen om een houdbare situatie te bewerkstelligen in huis. Mijn schoonzoon gaat bij zijn vader wonen, mijn dochter bij mij. Eind dus voorlopig van mijn leventje alleen, en eerlijk gezegd, hoewel daar zeker nadelen aan zitten, verheug ik me er wel een beetje op. De relatie van mijn dochter en haar vriend blijft bestaan, ze voorkomen financiele problemen en verdere ruzies en hebben door de weeks wat meer afstand van elkaar. Misschien is dat wel goed. Wordt vervolgd, hoe dan ook...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten