zaterdag 14 november 2009

in stroomversnelling

Mensen kinderen, wat zit ik ineens in een stroomversnelling. honderden pagina's informatie per week lezen, groepsopdrachten maken over de impact van verschuiving naar vraaggestuurde aanpak in de zorg, websites doorspitten, ik heb het gevoel dat ze een tweejarige opleiding in 10 schooldagen proppen en een dagelijkse portie zelfwerkzaamheid moet het gat tussen die 2 jaar min 10 dagen opvullen. Daarnaast gaat het werk gewoon door, en lijkt het erop dat ik mogelijk aansluiting vind bij de duitse markt, al moet ik daar de komende weken nog wel een hoop voor doen, waarschijnlijk wel tot de Internorga beurs in maart en de opvolging daarvan, en gaat ook het vrijwilligerswerk door, over een poosje moet ik bovendien nog een werkervaringsplek om mijn casemanagement traject af te ronden gaan vinden en ik ben me daar nu al op aan het voorbereiden. Na een lange periode niet meer echt onder druk te hebben gestaan is dat wel een hele omslag ineens. Maar een welkome. Nu doorbijten en dan is er alle kans dat ik hier sterker uitkom dan ik erin verzeild raakte. Ik ben zo druk met alles dat het blog even in de pauzestand staat. Wat niet wil zeggen dat ik er niet mee door blijf gaan. Ik ben nog steeds van plan, als ik de stroomversnelling doorben, om dat boek te gaan schrijve.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten