dinsdag 28 februari 2012

3 dagen date



Zomaar toevallig miste ik de laatste trein in Rotterdam  naar Hoek van Holland en bezocht ik sauna Spartacus. Er was niet veel publiek maar aan de bar draaide zuid amerikaanse Salsa muziek en een mooie man stond al dansend te sjansen en uit te dagen. Ik nam de uitdaging aan en we begonnen te dansen, flirten en we hadden  er allebei lol in. Voor we het wisten  werden we die volgende morgen om zes uur naar huis gestuurd en ik had nog geen genoeg van hem, nodigde hem uit bij mij thuis en drie dagen zijn we alleen af en toe even uit bed geklommen om te eten. Verder  sliepen we, voelden elkaar's warmte, roken elkaar, proefden elkaar en deden nog veel  meer dingen  met elkaar.God wat heb ik dat lang gemist. Ik hoop hem gauw weer te zien. Na zo'n lange tijd een gevoel bij iemand hebben waarmee ook de seks nog eens zeer bevredigend is...wordt hopelijk  vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten