zondag 6 november 2011

6 november 2011

Ik schrijf hier weinig, maar dat is omdat ik nu echt aan mijn boek begonnen ben. En daar ben ik zowat dag en nacht mee bezig. Vrijdagavond naar de HCV/hiv coïnfectiegroep bij de HVN geweest. Bijzonder waardevolle en open gesprekken gevoerd. Zeer de moeite waard is zelfs voor mij nog steeds het uitwisselen van informatie en emoties.

Al mijn columns geprint en herlezen, 220 pagina uitreksel gemaakt van mijn 2 blogs, oude gedichten en dagboeken van mezelf doorgespit, nu een uitreksel van het uitreksel aan het maken waarna vorm, doelgroep, boodschap e.d. bepaald kunnen gaan worden. Daarbij word ik geholpen door Ellen Kok, schrijfster en ook betrokken geweest bij het boek Ik leef posithive met Inga Mielitz en Marleen Swennes.

Geloof me: dit is moeilijk, ook emotioneel. Het vormt een deel van het verwerkingsproces na verlies, rouw, omgaan met beperkingen en het helder krijgen van mijn levensopdracht, waartoe ik eind november ook weer deelneem aan de kloosterdagen in Maarssen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten