vrijdag 29 april 2011

Een getrouwde zoon




Ik ben vader van een gehuwde zoon, zo kort nadat ik er zelf niet meer was geweest. Kon op deze hectische dag nog wel merken dat ik nog wat warrig ben, en nog steeds snel moe, maar het is weer een mijlpaal die ik heb mogen meemaken.

Op naar de volgende hindernis, morgen eerst nog feest, dan zondag vrij maar ik ben er klaar voor vanaf 2 mei een aanloop te nemen om ook deze volgende hobbel over te komen.

Ik schrijf nu niet veel, geniet zoveel mogelijk van mijn rust. Mijn auto heb ik vandaag weggedaan. Voor het eerst sinds ongeveer 25 jaar heb ik er geen meer en ik wil er nu ook geen een. Eerst maar eens wat fitter worden, de verkoop van mijn huis regelen, het oordeel van de keurings-arts - naar verwachting permanente arbeidsongeschiktheid - terugkoppelen, urgentieverklaring aanvragen, schilderwerk binnen en buiten doen en kleine klusjes.

Mijn moeder heeft schrijfsels uit mijn jeugd bewaard. Ik ga ook bezig met het schrijven van een boek. Hoe en in welke vorm, dat weet ik nog even niet. Eerst alles dat bewaard is maar eens teruglezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten