maandag 26 december 2011

Twee heerlijke kerstdagen achter de rug. Een bij mijn moeder  en haar hele familie, en een bij mijn zus en de broer en schoonzus van mijn zwager, met veel  plezier, lekker eten, en ook de plezierige nagedachtenis weer even van Jaco en  mijn Vader. Een kerst, zoals kerst hoort te zijn. En eigenlijk elke dag van het jaar.

Op naar oud en nieuw, en meer dan ooit - nu mijn gezondheid beter lijkt dan de tijd die ik me kan heugen - naar een stabiel, rusitg en vredig 2012. Whatever de voorspellingen ook mogen zeggen.

De toekomst hebben we niet in de hand, maar we kunnen er wel vertrouwen in hebben. En dat vertrouwen is er.

Een voorspoedig, gezond, vredig, tolerant sn solidair 2012 wens ik iedereen van harte toe.

1 opmerking:

  1. Ik heb ervoor gekozen om heer Bubuza te waarderen omdat deze man mijn relatie met zijn betovering herstelde, ik heb nog nooit een betovering gezien die zo actief is als de betovering van heer Bubuza, ik nam contact met hem op toen alle hoop verloren was, toen niemand me kon helpen mijn vreemdgaan vriendje van vals spelen, Hij maakte het uit met mij zonder reden. Ik hou van hem en wilde hem niet uit mijn leven, maar Lord Bubuza zei me dat ik me geen zorgen moest maken dat mijn vriend terug zou komen en me op zijn knieën zou smeken om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Ik deed wat heer Bubuza vroeg en nadat hij de spreuk had uitgesproken, was ik zo geschokt toen mijn vriend terugkwam en me op zijn knieën smeekte. Ik kreeg de resultaten 16 uur nadat de spreuk was uitgesproken. De man redt mijn relatie en we zijn nu gelukkig getrouwd. Neem voor hulp contact op met lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com of website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen