donderdag 15 september 2011

weer het ziekenhuis in

De routine monitoring bij mijn hiv internist gisteren deed me schrikken. Ik had last van trillende handen en loop ook wat 'zwabberig'. Ik deed het af als een hiv bijverschijnsel, maar volgens mijn internist is er toch reden om dat eens goed uit te zoeken. 14 dagen opname morgen of maandag startend is het gevolg. Nog niks gehoord over morgen, zal dus wel maandag worden, dat lijkt me ook wel zo logisch. Nou ja, ik laat me maar weer 14 dagen vertroetelen, goed boek erbij, lekker luieren en even geen stress.
En bijslapen, want ik sliep slecht en was moe. De efivarenz (stocrin) is nu vervangen voor een middel dat géén bijwerkingen geeft, geschikt voor de zwakke lever waarvan op een of andere rare wijze de werking verbeterd lijkt te zijn. Dat is dan weer het goede nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten