donderdag 16 juni 2011

Alweer zorgen...

Moet mijn dochter door aanhoudende buikpijnklachten volgende week al een echo laten maken, de dokter denkt aan nierstenen. Maar gisteren ging ze 2x tegen de vlakte, waarna ze vanmorgen naar Sil, haar moeder vertrok. Vanavond gaat ze naar de huisartsenpost. Ik heb Sil ingeseind, en die zal er op toezien dat ze echt gaat. Ik ben bang dat Lies meer weet dan ze me vertelt. Zeker met Jaco in gedachten. Even afwachten maar. Zwanger? Als ze dan maar weet dat dat niet betekent dat ze niet overgeleverd is aan dat vriendje van haar. Echt spanningen, waar mijn huisarts het gisteren op gooide toen ze op consult ging? Zou kunnen. Tot voor kort twee banen tegelijk, dat is nu wat rustiger. Nog maar één fulltime job, een nieuwe, waar ze zich nu ziek moest melden terwijl ik me de tijd niet kan heugen dat ze dat wel eens gedaan heeft. En dan ik, alsmaar bezit met het huis verkoop gereed maken, waar moet zij dan heen? Als ze maar weet, dat het hoe dan ook weer goed komt. Linksom of rechtsom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten