zaterdag 5 mei 2012

Op 12 april, net een paar dagen voor mijn dochter en schoonzoon weer bij me introkken, vond hij me weer met ernstige neurologische klachten, dus weer per ambulance naar  het EMC waar wederom werd geconstateerd dat de ammoniak waarde in mijn bloed weer veel te hoog was als gevolg van de gebrekkig functionerende lever. Ik heb er acht dagen gelegen. De avond van de eerste dag en vrijdag  heb ik alleen maar geslapen, mijn eerste warme maaltijd kon ik niet eten want ik wist niet hoe ik mes en vork moest vasthouden en laten samenwerken. Geleidelijk werd ik weer helderder. Sindsdien heb ik een kapotte WC gehad, een lekkage in de badkamer waardoor mijn keukenplafond gedeeltelijk is opgelost in het lekwater. Gelukkig heb ik een erg handige schoonzoon, wat scheelt heel veel geld. De komende weken wordt ook het keuken plafond gerepareerd, de scheidingswand tussen huiskamer en keuken verwijderd, en plaatst hij een nieuwe keuken.

Hij probeert zijn eigen huis in Den Helder te verkopen, dat hij heeft gekocht toen hij in de Off-Shore werkte en veel verdiende. Intussen wonen ze bij mij. Er hangt een sfeer van dat we elkaar er wel doorheen helpen.

Voorlopig heb ik na mijn ontslag uit het EMC al meerdere dagen last gehad van allerlei klachten zoals geheugen, niet op woorden kunnen komen, spreken als een dronken man. Niet meer eten hoe je moet pinnen en meer van dit soort ellende. Heb een afspraak in het EMC om de klachten te bespreken. Duim voor me, want ik word hier dood moe en ook moedeloos van.


1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen